Online Magyarország
Települések
Kistérségek
Régiók
Keresések
Befektetőknek, kivitelezőknek
(ajánlatok és ajánlatkérések)
 
Portfólió
(cégek, intézmények, civil szervezetek a településen)
 
Turisztikai vonzerőleltár
(látnivalók és rendezvények)
 
Versenyképesség
(települések statisztikai adatbázisa)
 
TÖOSZ online
(az önkormányzati szövetség hírei)
 
 
 
Új Magyarország Fejlesztési Terv
(2007-2013 nyertes pályázatok)
Web-tér menedzser
belépés
regisztrált felhasználóknak
Állatbarát

Balaton

Befektetés

Belföld

Bemutatjuk

Bér, jövedelem

Beruházás

Biztosítás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Elektronikus ügyintézés

Elemzések, tanulmányok

Életmód

Energiagazdálkodás

Építési ügyek

Építőipar

Érdekességek

Események

EU

EU információk

EU pályázatok

e-ügyintézés

Felhívás

Fiatalok

Foglalkoztatás

Fogyasztóvédelem

Gasztronómia

Gazdaságpolitika

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Helyi önkormányzat

Helyi rendeletek

Helyi szolgáltatások

Helytörténet

Humán

Idegenforgalmi információ

Információ

Informatika

Informatika és távközlés

Ingatlan

Innen-onnan

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Kamarák

Katasztrófavédelem

Képviselők

képviselő-testület

Képviselőtestület

Kiállítások, konferenciák

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kormányrendeletek

Könyvismertető

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közműépítés és szolgáltatás

Kulturális programok

Munkaerő

Nemzeti Fejlesztési Terv

Oktatás

Önkormányzati választás

Pályázatok

Parlament

Pedagógia

Politika, közélet

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Szabadidő

Szociális ügyek

Szociálpolitika

Társadalom

Történelem

Tudomány

Tudományos hírek

Tudósítás

Turizmus

Utazás

Ünnepségek

Vállalkozásfejlesztés


Behálózzák az utazókat


Az internetes utazás-vásárlásokban az ár és a kényelem a legfontosabb tényezők. A dinamikusan fejlődő online utazási piacon az utóbbi évben az erőviszonyok az internetes utazási irodák felől a szolgáltatást nyújtó cégek, vagyis a légitársaságok és szállodatulajdonosok javára tolódtak el. A siker kulcsa a vásárlói hűség kialakítása, derül ki a PricewaterhouseCoopers közelmúltban kiadott jelentéséből.

A nagy sebességű, szélessávú internetes kapcsolat és a szállítók azon törekvése, hogy kezükbe veszik saját kínálatukat, csökkentette az online utazási irodák korábban kétségtelenül meglévő versenyelőnyét.

Mára a szállítók biztosítják az interneten elérhető legalacsonyabb költségű helyfoglalást. A jövőben a nagyméretű szállítók egyre több helyfoglalást fognak bonyolítani saját honlapjaikon, míg a kisebb vállalkozások a kínálatösszesítők ügyfelei lesznek.

Az internet világában a vásárlók hűsége hagyományosan nagyon alacsony. Ezt a piaci szereplők egy része marketing kiadásaik növelésével próbálja ellensúlyozni. A szállodaüzemeltetők és a légitársaságok hűségprogramjai nagyon sikeresnek mutatkoznak, ez pedig újabb előnyt jelent számukra az online utazási irodákkal szemben. Jutalomjátékaik során olyan időszakot ajánlanak fel, amely egyébként nem találna gazdára. Így számukra minimális a költség, de a vásárlók előnye hatalmas.


A kínálatösszesítők is mindent megtesznek azért, hogy gondoskodjanak vásárlóik hűségéről. Az árengedmény is egy lehetőség, de ez közvetlenül az eredményüket rontja. Amennyiben ingyen utat szeretnének adni, azt előbb meg kell vásárolniuk a szállítótól.

A jövőben valamennyi internetes utazási irodának kreatívabbá kell válnia a kínálat tekintetében. Már most is vannak olyan cégek, amelyek az utazáshoz nem kapcsolódó szolgáltatások szélesebb körét kínálják: színházjegyeket, éttermi asztalfoglalást, illetve belépőjegyeket egyéb tematikus programokra. Mindez fokozott vásárlói hűséget, foglalásonként pedig magasabb bevételt eredményezhet az internetes vállalkozás számára.

 

Publikálta
null