Jövő évi marketingterv -Kiemelt turisztikai régió a Balaton
December 5-én az Országgyűlés Sport és Turisztikai Bizottságának ülésén ismertette a résztvevőkkel a Magyar Turizmus Zrt. 2008. évi marketingtervét Dr. Róna Iván, a társaság vezérigazgatója. Az év végéig még több szakmai fórumon mutatja be az MT Zrt. a jövő évi terveit.
![Fotó: Treszler Vera Fotó: Treszler Vera](http://store1.digitalcity.eu.com/store/clients/release/AAAASBPC/img/bal_2007.12.07-02.55.22.jpg)
A kommunikáció középpontjába az országot legmagasabb színvonalon képviselő, folyamatosan a kereslethez, aktuális trendekhez igazodó termékportfoliót helyezi az MT Zrt. Forrásai döntő hányadát is ezeknek a kiemelt termékeknek marketingjére koncentrálja. Budapest és környéke, mellett kiemelten figyelmet fordít a terv a Balatonra, különös tekintettel a Fly Balaton repülőtérre közlekedő légi járatokra. A dokumentumban fontos célként szerepel a tó és környéke idegenforgalmi kínálatának egész évre kiterjedő népszerűsítése wellness, gyógy-, kulturális, bor és gasztronómiai szolgáltatások bemutatásával.
| |