Ingyenes arculattervezési tréninget szervez a Balatoni Partnerségi Program keretében a Tapolca környéki érdeklődők számára a Balatoni Intergrációs és Fejlesztési Ügynökség. A május 11-i programra május 10-én délig lehet jelentkezni.
![](http://store1.digitalcity.eu.com/store/clients/release/AAAASBPC/img/bal_2007.05.07-18.55.46.jpg)
A rendezvény koordinátora, Kovács Edina elmondta: "Az előadás bemutatja a régió specifikus termékek önálló arculatának megteremtését a partnerségre épülve, és ennek hatékony kommunikálását. Erre azért van szükség, mert ennek hiányában a régió képtelen lesz érvényesülni a belföldi és nemzetközi versenypiacokon, nem tud egységesen fellépni, kommunikálni, és a régió területén nem alakulnak ki komplex turisztikai csomagok, amelyek nélkül turizmusfejlesztésről sem beszélhetünk majd a közeljövőben. A program célja: a régiós szereplők kommunikációs kapcsolatainak ápolása, és újak kialakítása a partnerség és az együttműködés figyelembevételével.Közvetlen cél: az egymás közti kommunikáció fejlesztése, a meglévő kapcsolatok megtartása, és bővítése."
Az Arculattervezés c. tréninggel kapcsolatban bővebb információ kérhető az alábbi elérhetőségen:
Kovács Edina ROP asszisztensnél: Tel.: 84/317-002; 30-612-40-77 e-mail: kovacsedina@balatonregion.hu
PROGRAM
Arculatelemzés 2007. május 11.
8.45 9.00 Regisztráció
9.00 9.05 Résztvevők köszöntése, program ismertetése Kovács Edina
9.05 10.30 Előadó: Dr. Szeles Péter Az arculat és az imázs fogalmi kapcsolata, viszonyuk, az arculat komplex rendszerként történő értelmezése. a. Kettősség az imázs formálásában: MT Rt. és lokális cég. b. Tartalom és forma: különbségek, fontosságok és jellemzők.
10.30 10.45 Szünet
10.45 - 12.30 A hírnév-menedzsment értelmezése, meghatározó összefüggései és arculati vonatkozásai. A sikeres szervezetek jellemzői, a környezet és az érdekgazdák definiálása, a velük történő kapcsolattartás elvei és módszerei. A szakmai feladatok értelmezése, jellemzése, az egyén és a (szervezeti) vezetés felelősségének kérdései, alapelvei.
12.30 - 13.30 Ebéd
13.30 15.00 A kommunikáció és a szervezeti magatartás tervezésének gyakorlata, mit tehet az egyén, és min célszerű változtatni. A változáshoz való viszony: nem félelem, hanem új lehetőségek. 15.00 15.15 Szünet
15.15 15.50 A sajtókapcsolatok szerepe és szakmai lehetőségei, gyakorlati módszerek a regionális sajtó felelősségének kérdései az idegenforgalmi szolgáltatók erőfeszítéseinek támogatásában.
15.50 16.50 Gyakorlati feladatok, konkrét esetek elemzése és szakmai értelmezéseik.
|