Online Magyarország
Települések
Kistérségek
Régiók
Keresések
Befektetőknek, kivitelezőknek
(ajánlatok és ajánlatkérések)
 
Portfólió
(cégek, intézmények, civil szervezetek a településen)
 
Turisztikai vonzerőleltár
(látnivalók és rendezvények)
 
Versenyképesség
(települések statisztikai adatbázisa)
 
TÖOSZ online
(az önkormányzati szövetség hírei)
 
 
 
Új Magyarország Fejlesztési Terv
(2007-2013 nyertes pályázatok)
Web-tér menedzser
belépés
regisztrált felhasználóknak
Adózás, helyi adók

Államigazgatás

Állatbarát

Állattartás

Befektetés

Belföld

Bér, jövedelem

Beruházás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Civil közösségek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Egyenlő esélyek

Egyesület

Egyházak

Elemzések, tanulmányok

Életmód

Emberbaráti segély

Építési ügyek

Érdekességek

Események

EU információk

EU pályázatok

e-ügyintézés

Felhívás

Felmérések

Fiatalok

Foglalkozás egészségügy

Foglalkoztatás

Fogyasztóvédelem

Gasztronómia

Gazdasági hírek

Gazdaságpolitika

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Helyi szolgáltatások

Helytörténet

Honvédség

Hőszolgáltatás

Humán

Idegenforgalmi információ

Információ

Informatika

Ingatlanforgalmazás

Innen-onnan

Innováció

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Karácsonyi ünnepségek

Karrier

Katasztrófavédelem

Képviselők

Képviselők hírei

képviselő-testület

Képviselőtestület

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kormányrendeletek

Kormányzati hírek

Könyvismertető

Környezet

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közvélemény

Kulturális programok

Minisztériumok

Műsorok

Nemzetiségi ügyek

Népművészet

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Önkormányzati választás

Pályázatok

Parlagfű

Párthírek

Pedagógia

Polgári védelem

Politika, közélet

Projekt

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Segítő vonal

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Szabadidő

Szociális ügyek

Társadalom

Telemarketing

Terrorizmus

T-Kisebbségek

Törvény, rendelet, szabályozás

Tudományos hírek

Tudósítás

Turizmus

Tűzijáték

Utazás

Ünnepségek

Vagyongazdálkodás

Vagyonkezelés

Vállalkozásfejlesztés

Vallás

Vélemények

Vendéglátás


Ügyfélszolgálati iroda a szolnoki vasútállomáson

2009 júliusától a szolnoki vasútállomáson is az utasok rendelkezésére áll a MÁV-START Zrt. személyes ügyfélszolgálati irodája. A poggyásztároló szolgáltatást is biztosító iroda a hét minden napján reggel 6 és este 8 óra között áll az érdeklődők rendelkezésére.

A vasúti információk mellett turisztikai kérdésekre is választ kaphatnak az utasok Szolnok Önkormányzata és a Szolnoki Főiskola segítségével. Szabó István alpolgármester az esemény kapcsán elmondta: Szolnok és a vasút kapcsolódása mindig rendkívül erős volt, igazi vasutas városnak számítottunk. Az elmúlt két évben megvalósult fejlesztéseknek köszönhetően ismét a szolnoki ipar meghatározó része lett a vasúti gépgyártás, így számunkra különösen fontos, mi történik ezen a területen. Az információs pont egy kiváló lépés a vasútállomás modernizációjában, ami az ország egyik legnagyobb utasvárója.

 

Dr. Krizsán József, a Szolnoki Főiskola fejlesztési és innovációs rektor-helyettese kiemelte a főiskola és a vasút szoros kapcsolatát. Az ország minden megyéjéből érkeznek hallgatók hozzánk vonattal, mind az üzleti képzésre, Szolnokra, mind a műszaki és mezőgazdasági képzésre, Mezőtúrra – mondta. A vasútállomási ügyfélszolgálati irodán a Szolnoki Főiskola turizmus-vendéglátás szakos másodéves hallgatóinak lehetőségük nyílik arra, hogy idén szeptembertől egy, illetve kétnapos „rendezvény gyakorlatukat” itt töltsék. A MÁV-START Zrt. a létesülő munkahelyek egyikét a főiskola diákjai számára gyakorlati helyként biztosítja. A gyakorlati helyre idegen nyelven beszélő főiskolásokat jelölünk ki, akik az ide érkező utasokat, érdeklődőket tájékoztatják a szolnoki turisztikai, idegenforgalmi látványosságokról.

 

Somodi László, a MÁV-START Zrt. Marketing és Fejlesztési Szervezet vezetője ismertette, hogy a személyszállító vasúttársaság 2008 nyarán kezdte el kialakítani és bővíteni az állomási, személyes ügyfélszolgálati hálózatot a nagyobb vasútállomásokon. Elsőként a Keleti pályaudvaron találkozhattak az utasok az új irodával, majd a Déli pályaudvaron és Miskolcon került átadásra az utasokat kiszolgáló helyiség. A szolgáltatások között, belföldi és nemzetközi információs szolgáltatás, illetve azonnali problémakezelési lehetőség várja az utazóközönséget. Az érdeklődők informálódhatnak a vasúti szolgáltatásokról, az aktuális kedvezményes utazási lehetőségekről, az új termékekről - tartalmazza a MÁV Zrt. sajtóközleménye.

Publikálta
null