Elégedettségi
felmérés indult november 17-től az APEH ügyfélszolgálatain és honlapján. Az
adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az Adó- és Pénzügyi
Ellenőrzési Hivatal képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről
szerzett információk ugyanis fontos visszajelzést adhatnak az állami adóhatóság
munkájának és működésének helyes irányairól, a változtatandó területekről.
Az
állami adóhatóság célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető
legrövidebb várakozási idő mellett a legmagasabb színvonalon végezze. E
törekvés jegyében számít az adózók véleményére az adóhivatal. November 17-től
két héten át az APEH szolnoki központi ügyfélszolgálatán és a megyei
ügyfélszolgálati irodákban egy tíz kérdésből álló kérdőívet lehet kitölteni az
ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről.
Hasonló
kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes
oldalt. Az APEH nemrégiben megújult honlapjára kattintva is választ adhatnak az
ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdésekre. Amennyiben azonban nincs ilyen
tapasztalata az érdeklődőnek – mert interneten intézi adóügyeit –, akkor a
megváltozott honlapról mondhat véleményt. A felmérés két hétig tart, a
válaszokat pedig decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek
javaslatokat azokról a területekről, ahol esetleges változtatásokra lenne
szükség, hogy adóügyeinket még könnyebben és még rövidebb idő alatt végezhessük
a jövőben.