„Vizek Éve” az Alföldön
A Magyar Turizmus Zrt. a 2006-os
Nagy Ízutazás és a tavalyi Zöldturizmus Éve sikere után idén a vizet állítja „Vizek
Éve” szlogennel belföldi marketingtevékenységének fókuszába. E termék
kiválasztását az egészségtudatosság növekedése indokolja, illetve az a tény, hogy
a különböző motivációval történő belföldi utazások között a vízparti üdülésnek
és az egészségturizmusnak kiemelt szerep jut.
A magyarországi turizmus időbeli
koncentráltságának csökkentése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. idén kiemelt
hangsúlyt fektet a szálláshelyek hét közbeni forgalmának növelésére irányuló
akciók szervezésére. A „Vizek Évében” két nyári hónap kivételével – július és
augusztus – egész évben tart majd az aktuális régióban a 3 = 4 akció, amelynek
keretében a csatlakozott szálláshelyeken a negyedik éjszakát ajándékba kapják
az akcióban meghatározott időszak alatt – hétfőtől csütörtökig – szállást
foglaló vendégek.
A „Vizek Évéhez” kapcsolódva a Magyar Turizmus Zrt.
Észak-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság két, kifejezetten vendégforgalom
növelő akciót indít. Tavaszi és őszi „Gyógyító vizeink” elnevezésű
ismeretterjesztő kampány során a régiós gyógyvizek jótékony hatásai kerülnek
előtérbe. Szintén tavasszal és ősszel a „Kényeztető wellness” kampány keretében
a pihenésre, regenerálódásra kerül a hangsúly. A nyári hónapokban – június, július, augusztus – a strandok,
természetes vizek, folyóvizek kerülnek a középpontba. A nyár nagy
attrakciójaként „vizes” rekordkísérlet készül a Tiszán.
| |