Contact Center – új telefonos rendszer az adóhivatalnál
Megújult az adóhivatal telefonos rendszere – kaptuk a hírt az APEH JNSZ Megyei Igazgatóságától. Úgynevezett Contact Center került bevezetésre. Az ügyfelek attól függően, hogy vezetékes vagy mobil készülékről kezdeményezik a hívást, az alább közölt számokon tárcsázhatnak.
Vezetékes telefonról hívható kék hívószám: 06-40/42-42-42, vidékről is helyi tarifával hívható. Mobil készülékről hálózati tarifával az alábbi számok hívhatók: 06-20/33-95-888, 06-30/33-95-888, 06-70/33-95-888. Ügyfélkapu használatával kapcsolatosan továbbra is a kormányzati ügyfél tájékoztató központ 189-es vonalát kell hívni. A főbb menüpontok, melyekből „választhat” az ügyfél: elektronikus bevallás, ahol a kitöltéssel kapcsolatosan adnak segítséget; adókötelezettségek, adóigazgatás területén például bejelentkezéssel, bevallással, folyószámla könyveléssel, fizetési könnyítéssel kapcsolatosan; adójog területén az egyes adójogszabályokra vonatkozó kérdésekre kaphatnak választ az érdeklődők. Tájékoztatást kaphatnak nyitva tartásról, valamint a bevallások elektronikus küldésével kapcsolatban.
| |