Online Magyarország
Települések
Kistérségek
Régiók
Keresések
Befektetőknek, kivitelezőknek
(ajánlatok és ajánlatkérések)
 
Portfólió
(cégek, intézmények, civil szervezetek a településen)
 
Turisztikai vonzerőleltár
(látnivalók és rendezvények)
 
Versenyképesség
(települések statisztikai adatbázisa)
 
TÖOSZ online
(az önkormányzati szövetség hírei)
 
 
 
Új Magyarország Fejlesztési Terv
(2007-2013 nyertes pályázatok)
Web-tér menedzser
belépés
regisztrált felhasználóknak
adó, adótörvények

Adózás, helyi adók

AJKP

AJKSZP

AJTP

Alkalmazás

Alkotóház

Államigazgatás

Állatbarát

Állattartás

Belföld

Beruházás

Biztosítás

Civil hírek

Család

Dél-Alföldi Régió

Egészség

Egészségügyi ellátás

Egészségügy / szociális intézmények

egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség

Egyenlő esélyek

Egyházak

Elektronikus ügyintézés

Életminőség

Életmód

Építési ügyek

Építészet

Érdekességek

Érzelmek

EU

EU pályázatok

Európa jövője

e-ügyintézés

Fejlesztés

Felhívás

Fiatalok

Foglalkoztatás

Gasztronómia

Gazdasági és kereskedelmi potika

Gazdasági hírek

Gazdaságpolitika

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Helyi szolgáltatások

Ifjúság

Információ

Informatika

Innováció

Interjú

Internet

Internet / multimédia

Intézmény

Jegyzet

Jótékonyság

Jótékonysági rendezvények

képviselő-testület

Kiállítások, konferenciák

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Konferencia

Könyvismertető

Környezet

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közlekedés

Közlekedési információk

Közösség

Közvélemény

Kultúra

Kulturális programok

Megvalósult fejlesztések

Miniszterelnök

Munkaerőpiac

Műsorok

Nemzeti Fejlesztési Terv

Nemzetiségi ügyek

Nyilatkozat

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Oktatás és képzés

Önkormányzat

Pályázat

Pályázatok

Politika, közélet

Portré

Programajánló

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Szabadidő

Szociális ügyek

Szociálpolitika

Társadalmi kirekesztés

Társadalom

Távközlés

Történelem

Tudás

Tudósítás

Turizmus

Ünnepi híradások

Vállalkozások, cégek

WRC-európai hálózat


Henkel Innovation Challenge

Tavaly hat európai ország főiskoláinak, egyetemeinek részvételével sikeresen zárult a Henkel Innovation Challenge játék, s ezért idén már 11 országban – köztük Magyarországon is - meghirdetik.

Hogyan fogunk mosni, mosogatni, önmagunkat, s a lakást tisztán tartani 2050-ben? Szívesen álmodozunk erről, ahogyan több száz és ezer éve elmélkedik a jövőről az ember. Hiszen az olykor vakmerőnek tűnő képzelet-játékok vezettek fantasztikus innovatív ötletekhez, s ezek a fejlődés mozgatórugói.

Merőben új dolog viszont az, ami a Henkel felsőoktatási intézmények számára meghirdetett versenyében szerepel: a fantáziálást profi üzletfejlesztési ismeretekkel társítják A játék mottója: „Take a Henkel brand into the future!”, azaz, „Alkossuk együtt a jövőt!”. Bármely felsőoktatási intézményből jelentkezhetnek angolul tudó diákok a www.henkelchallenge.com címen. Az a feladat, hogy háromfős kreatív csapatok dolgozzanak ki egy-egy Henkel mosó-, tisztító vagy testápoló termékkel kapcsolatos innovatív koncepciót, és készítsenek róla egy kétperces videó filmet. Ezt február 3-ig kell feltölteni a játék weboldalára. Február végén hazai Henkel szakértők kiválasztják a 10 legjobb csapatot, és segítik őket az ötleteik továbbfejlesztésében. Az április elején megrendezésre kerülő országos döntő során a csapatok megismertetik ötletüket a Henkel Magyarország Kft. szakértőkből álló zsűrijével, amely kiválasztja a nemzetközi döntőbe jutó magyar csapatot. A hazai döntő valamennyi résztvevője értékes informatikai eszközökkel térhet haza.
A 11 országból továbbjutottak és az internetes közönségszavazattal bejutott plusz egy csapat április végén Brüsszelben az Atomiumban mutathatják be ötleteiket. A Henkel nemzetközi vezetőiből álló testület dönt arról, ki nyeri meg a Henkel Innovation Challenge versenyt. A nemzetközi döntőben nyertes csapat a Karib-szigeteken nyaralhat, ezen kívül a második és harmadik helyezettel együtt eltölthet egy napot a Henkel düsseldorfi központjában, találkozón vehet részt a vállalat elnökével.

Az izgalmas feladaton és a nyereményen kívül a pályázat jó lehetőség arra is, hogy a hallgatók kapcsolatba kerüljenek egy jelentős vállalattal, megismerjék azt, s megismertessék magukat, mint potenciális munkavállalókat is.

A regisztráció határideje: 2009. január 12.

További információk találhatók a www.henkelchallenge.com címen
Henkeles állás lehetőségekről található információ a www.henkel.hu/karrier címen.

A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, a Fortune Global 500-as listáján szereplő vállalat három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). A Henkel forgalmának több mint 60 százalékát a fogyasztási cikkek eladása teszi ki, míg csaknem 40 százaléka ipari partnereivel folytatott üzleti tevékenységből származik. A 2007-es pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,074 milliárd euró, üzleti eredménye 1,344 milliárd euró volt. Világszerte több mint 55 ezer alkalmazottunk törekszik arra, hogy megfeleljen a barátságos márka üzenetének: „A Brand like a Friend”, és arra is, hogy a világ több mint 125 országában bízhassanak a Henkel innovatív márkáiban és technológiáiban.

Publikálta
null